Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2007 20:58 - ЧНГ мирише на елха, на екология, но никога на логика!
Автор: dragulov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1586 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 02.12.2007 21:06


Да търсиш логика и последователност в женските действия, мисли и чувства, е все едно да изследваш организЪма на Ева Херцигова за гени на Нелсън Мандела. Пореден пример от личното ми житие и страдание. Та преди малко покрай първите "джингълбелсове" по телевизията се отвори дискусия за коледно-новогодишния декор. И какво чух? Ами ето това: "Тази година трябва да се купим истинска елха. Искам да ми мирише на елха. Тази пластмасовата е толкова проскубена и някак изкуствена." Аз лично предпочитам на Коледа да ми мирише на пуйка или на свински пържоли, ама друга дискусия. Та връщам се на иглолостната тема. Преди три - четири години по настояване на същата дискусионерка, жена ми, купихме това ПВЦ - нещо, наречено елха. За 5-6 лева от магазин за 1 лев. Тогава аргументът беше, че няма смисъл от живи дръвчета. Пластмасата била екологична, хуманна, цивилизована. А и нямало да метем иглички из цялата стая. 
image
Е това с игличките е още по-друга тема. Преди да минем на Пе Ве Це вариант си взехме съвсем нормална елха, даже смърчка, и си я украсихме по устав с лъскунки, гирпянди, ракета "СТЕЛТ" на върха, щото аз възроптах срещу петолъчката. Коледна елха ли ще имаме или Партиен дом, ама-ха! Та мина Коледа, Нова година, Ивановден. После Трифон Зарезан, 8 март, 22 март.....А ние с половинката ми продължавахме да си изпробваме здравостта и неделимостта на нервните системи и държахме смърчовата арматура в хола. А-ха да сложим великденските яйца под елхата и нечии нервички поддадоха. Вече не помня чии! Е, ние същият номер си играем и с чиниите. Обикновено мивката прилича на разбитата османска флотилия при Лепанто. Ама стига морски, обратно на темата.
Ами това беше последната ни смърчка  - натюр!
Та сега пак ще се връщаме към природата и ще вдъхваме аромати. Аз предложих все пак едно съчетиние. Да си украсим пластмасовия мачканяк с ароматизатори "борче". Ама отговорът е: "Няма логика!"



Тагове:   елха,   екология,   мирише,   логика,


Гласувай:
0



1. uazi - хаха!!!! :)))
02.12.2007 21:05
Уникус! Страшен хумор! Много ме радваш :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dragulov
Категория: Други
Прочетен: 408036
Постинги: 123
Коментари: 605
Гласове: 2660
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол