2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Панагюрската пиротехническа фирма „Огнена хризантема” буквално изпържи от пиротехника изчадията на рока от американската група KISS. Демоните от Ню Йорк приличаха на Джордано Бруна върху инквизиторската клада, докато гощаваха 20 –хилядната обезумяла тълпа със стопроцентови рокделикатеси.
Шоуто на KISS на стадион „Акедемик” в София е най-големият досега рокспектакъл, поне що се отнася до пиротехника, сподели собственикът на „Хризантемата” Иван Иванов. Той довери, че по време на двучасовата фиеста е възпламенил цели 950 „огнени единици”.
Хореографията, избрана от KISS буквално изпепели публиката.
Само за задължителния пушек, който засенчи кремиковските комини, „Огнена хризантема” докара 400 кила „сух лед”. Конфетеното шоу пък изхвърли сред публиката милиони хартийки, които като пъстра снежна пелена се изсипха върху полуделия Пол Стенли и изпадналите в транс негови колеги. Преди финала демонът Джин Сиймънс и колегата му Айс Фрайли,гримиран като дрогиран Арлекино, се вдигнаха от вградени в сцената асансьори на около 15 метгра височина и от там сипеха жици, както Зевс гръмотевици. Под краката им пък пушеха подпалени „ауспуси” на авмериканска совалка.
Панагюрци се бяха погрижили и за гримирания като извратен котарак барабанист Питър Крис. В края на неговите канонади на няколко пъти изригваха истински сценични вулкани, а огнени комети и сребърни водопади резцепваха софийското небе. От огъня не можа да се скрие и фронтменът Пол Стенли, чиято гръдна козина бе опърлена от десетки клади, а той самият в един момент засвири на китара и факла едновременно.
Изчадията от Ню Йорк не спестиха на софиянци и частица от скандалния си нрав. Най-примерното дете на KISS Айс Фрайли имитира свирене върху китарата с нещо, което средностатистическия мъж използва предимно за възпроизводство. Тупанджията пък докато спукваше барабаните от бой небрежно дсъвчеше дъвка , а върху намазаното му с няколко културни пласта лице не се появи и сянка от усилие.
Всичко това обаче бледнееше пред поредния сценичен моноспектакъл на Джийн. Китаристът за пореден път се бе дегизирал като незаконен син на Франкенщайн и Баба Яга. Дивакът сменяше китари във формата на томахавка с инструмент като пика. Но не свари да намери начин да прибере езика си за повече от минута. Виртуозният иначе музикант даде повод за предположение, че с това, което мърда в устатта му, може да чисти ориз, да си реши фризурата и да си ближе обувките едновременно.
Останалото беше – двучасов звуков щурм, при който „Академик” се люлееше като японско островче при 7 по Рихтер. Двадесет хита и пет биса, изгълтани от подивялата публика. Българско знаме на сцената, безброй комплименти от намазаната уста на Пол. И тонове бира. Хиляди намазани в „цветовета на войната” фенове от поне пет поколения. Най – дъртите благодаряха на Бога, че успяха да видят тези, чиито имена са чегъртали по чиновете и стените на училищните тоалетни. Малките нашарени „забавачета” , видели пред себе си „Дядо Пол” едва ли ще отворят ухо и сърце за нещо различно от магията „рокендрол”.
Тези, които ги нямаше, могат само да съжаляват, че пропуснаха възможността да бъдат омагьосани.
Поздрави.
07.07.2008 21:53