Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2007 21:41 - Нещо ме накара да не мрънкам. Айдъла!
Автор: dragulov Категория: Други   
Прочетен: 1363 Коментари: 3 Гласове:
0



По принцип съм известен каго мрънкалник. Даже си имам псевдоним Брат Мърморев. А особено ако ми се падне риалити шоу - късам го като тесни шорти. Но намръщеността ми се сломи. И то оттам, където май хич не очаквах. От "Мюзик айдъл" . Е, честно, братя и сестри, мили, напълни ми се душата. Толкова талантлив народ на едно място, толкова настроение. Страхотно е. Накрая, на гласуването, ми иде да вия, че някои от тези докоснати от Танграта на музиката люде, си тръгва с ридаене. 
А цялото шоу е по една симпатична и опростена схема. Взимаш микрофона, излизаш и зяпваш да пееш. Сам срещу всички. Като в Радините вълнения на Вазов. Е, ще си призная, че Дългия малко се опитва да се прави на певец, а на повечето от младежите не може да им служи и за микрофонна стойка. Кака Глория и тя се прави на селска даскалица, ама аз като мъж повече я глеадам в деколтето, отколкото й слушам глоризмите. То Господ и майсторите на скалпела са я направили за гледане, а не за слушане. 
Но май пак се размърморих. Искам да си споделя и фаворита . Лазар Вълчев. Познавам го лично. Момчето е супер. Глас като водопад, усмихнат, емоционален. Стискам му палци.
А и как да не обичам "Айдъла", като жена ми се разхожда около мене облечена... Айде да не казвам как, а само ще спомена, че забравих на Глорияна за деколтето генно модифицирано. А и си сложи парфюм от този, който и донесох от Париж това лято.
Наточен съм, завиждайте ми! Да живее "Айдъла"! Венсеремос! 


Тагове:   МЕ,   накара,   Мрънкам,


Гласувай:
0



1. sunflower - :)))
15.03.2007 22:10
Разбрах какво му трябва на човека. Малко хубава музика и едно малко по-голямо деколте. Знам на моя как да му уредя музика, но ако иска по-голямо деколте, заедно с това под него, ще трябва да плаща на майсторите на скалпела. :))))
Иначе съм съгласна с теб по отношение на шоуто. :)
цитирай
2. andreytcho - Шоуто си е супер
16.03.2007 10:53
Глория става за ебане то ясно, дразни ме с ВИЕ-то. Другите ами кво да кажа, пенсионирана певица, самовлюбен бизнесмен, и един педал Дони.

Хората в IDOL-а се пробват, ние зрителите ще решим кой става и кой не.

А опосумите са големи идиоти :))) ма готини
цитирай
3. анонимен - Смешник....
17.03.2007 12:25
Пич, оправи се малко. Това, че за теб Дони е педал говори, че таиш огромна завист към него. Ще минат хилядолетия преди да му стигнеш на нивото.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dragulov
Категория: Други
Прочетен: 407682
Постинги: 123
Коментари: 605
Гласове: 2660
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол